Wąska, ciasna i głośna przestrzeń zniechęciłaby pewnie niejednego potencjalnego  inwestora.  To co wielu uznałoby za wadę dla japońskich architektów (http://klein-dytham.com) stało się pozytywną energią, która przyczyniła się do powstania dość oryginalnego budynku w zatłoczonym centrum Tokio. Obecnie wykorzystany jako sklep galanteryjny w nieprzeciętny sposób odcina się od otoczenia. To długi, wąski, dwukondygnacyjny budynek na froncie którego architekci pokusili się o nietypową grafikę. Bambusowy las naklejona na przeszkloną ścianę wnosi do miasta odrobinę natury, a przestrzeni wewnętrznej  daje szczyptę wolności od pędzącego miasta. Grafika wielkoformatowa jak widać coraz częściej schodzi z bilbordów reklamujących proszek do prania czy telefonie komórkową i ku naszej radości w subtelny sposób przekształca się w sztukę na dużą skalę. Poprosimy  takich więcej. 😉

 

Więcej zdjęć sklepu  : http://www.flickr.com

Architekt: http://klein-dytham.com