W Polsce każdy jest ekspertem. Wie jak coś zrobić lepiej, gdzie coś kupić taniej, jak coś zrobić ładniej. 😉 Specjaliści od kreacji namawiają, by lansować, pozycjonować się na ekspertów. To przyciąga, budzi zaufanie i podobno powiększa portfel. 😉
A co jeśli naprawde się tym Ekspertem jest ? Niezależnie od dziedziny bywa przechlapana ! Zwłaszcza gdy się jest ekspertem od kilku kresek 😉 A zresztą zobaczcie sami 😉
.
świetne
życiowe
Myślę, że w Polsce bycie ekspertem jest szczególnie w cenie. obserwując rynki amerykański i polski, a Stanach Zjednoczonych bardziej patrzy się na stroę praktyczną, doświadczenie osoby. W Polsce liczą się układy, elementy przemawiające za dana osoba są abstrakcyjne.
ale może się mylę…
Tomasz
Każdy jest ekspertem od wszystkiego – narzekanie i ekspertyza to nasze cechy główne.